Utvald
- Hämta länk
- X
- E-post
- Andra appar
Avanzas värdelösa webb
Avanzas support har bekräftat problemet och påstår sig jobba intensivt med det. Jaha? Men ta in någon extern kompetens då som vet vad de gör.
Så jag tvingas fortsatt att använda mig av Firefox eller Internet Explorer för att kunna använda Avanza. Veckans ris går alltså till Avanza. Ned i tunnan, bara.
Läs även andra bloggares åsikter om Tjänster, verktyg, Privatekonomi, , intressant?
- Hämta länk
- X
- E-post
- Andra appar
Kommentarer
Skicka en kommentar
Välkommen att kommentera här på bloggen, inget går upp emot en levande dialog. För att göra det så enkelt som möjligt men samtidigt bibehålla ett skydd mot anonymitetens nättroll krävs nu inloggning för att kommentera.
Kommentarer kräver registrering, exempelvis hos Blogger, Google, Yahoo, Wordpress eller annan OpenID-leverantör.
Håll en god ton i kommentarerna, respektera övriga kommentatorer och läsare samt håll er till ämnet. Brott mot svensk yttrandefrihet, hets mot folkgrupp, uppmaning till brott eller personliga detaljer om privatpersoner och uppenbar reklam kommer att raderas.
En del kommentarer identifieras automatiskt som spam och dyker därför inte upp förrän de avspammats. Ha tålamod!
I övrigt undviker jag att censurera så det är kommentatorns ansvar för innehållet som föreligger.
Har du sett Avanzas nya site? Det är nog det jobbigaste gränssnitt jag nånsin sett :) Då är deras gamla site sjukt bra. Förutom svarstiderna du pratar om, jag har iofs inga problem i Firefox. /apt
SvaraRaderaJag håller med. Den nya siten gör mig inte glad.
RaderaVeckans ilands problem! ;)
SvaraRaderaHans
Kör personligen firefox, men som Anonym sa. Den nya sidan är jag verkligen inte vän med...
SvaraRaderaHåller helt med dig. Jag kör Chrome och det är bara på Avanza som jag har problem med orimliga svarstider innan någonting händer. Jag noterar även att Avanza ofta svarar att de håller på och kollar upp detta varje gång någon klagar på DI:s börssnack. Men ännu har inget hänt.
SvaraRaderaMattias
De biter sig själva i svansen genom att inte lösa problemet.
RaderaDet är löst nu iaf med en workaround läste jag på Avanza Labs!
SvaraRaderaJag har märkt en påtaglig förbättring. Mycket bra, Avanza, att det tas på allvar. :)
RaderaKör personligen firefox och internet explorer och är helnöjd, så jag förstår ju inte problemet riktigt.
SvaraRaderaÄr det mobiltelefoninloggningar du använder som inte funkar eller?
Hej, jag tycker att det framgår ovan. Chrome stöds illa hos Avanza. :)
Radera