Utvald
- Hämta länk
- X
- E-post
- Andra appar
Bra, Handelsbanken!
Idag är jag dock mer nöjd. Jag och fru Penning lyckades med att blanda ihop dosor och inloggningskort vilket slutade med att mitt BankID gick i baklås. Suckade gjorde jag eftersom det var kväll. Inte kunde jag ana att Handelsbanken har telefonsupport dygnet runt.
Inte heller kunde jag ana att jag fick tala med någon efter två minuter i telefonkö, eller att den yngre dam jag fick prata med kunde sina saker och hjälpte mig tålmodigt och vänligt.
Jag ärar den som äras bör. Bra jobbat, Handelsbanken!
Läs även andra bloggares åsikter om Bank, Internetbank, Inloggning, Kundservice,
intressant?
- Hämta länk
- X
- E-post
- Andra appar
Kommentarer
Skicka en kommentar
Välkommen att kommentera här på bloggen, inget går upp emot en levande dialog. För att göra det så enkelt som möjligt men samtidigt bibehålla ett skydd mot anonymitetens nättroll krävs nu inloggning för att kommentera.
Kommentarer kräver registrering, exempelvis hos Blogger, Google, Yahoo, Wordpress eller annan OpenID-leverantör.
Håll en god ton i kommentarerna, respektera övriga kommentatorer och läsare samt håll er till ämnet. Brott mot svensk yttrandefrihet, hets mot folkgrupp, uppmaning till brott eller personliga detaljer om privatpersoner och uppenbar reklam kommer att raderas.
En del kommentarer identifieras automatiskt som spam och dyker därför inte upp förrän de avspammats. Ha tålamod!
I övrigt undviker jag att censurera så det är kommentatorns ansvar för innehållet som föreligger.
En sak som inte är bra med Handelsbanken är att dom har absolut sämsa räntorna på sin inlåningskonton.
SvaraRaderaNISSE
Schysst service. Själv tycker jag dock fortfarande att där är en hel del att göra med deras Internetbank. Krävs rent för många klick för att komma åt olika funktioner.
SvaraRaderaJa, räntorna är usla, minst sagt.
SvaraRaderaInternetbanken är bättre nu men långt ifrån modern.