Utvald
- Hämta länk
- X
- E-post
- Andra appar
Obeställbart
Idag fick jag ett brev ifrån kreditkortsföretaget, som är MedMera Bank, som inleddes med att jag anmodades kontakta det säljande företaget för en återbetalning. God dag, yxskaft. Jag kan inte längre logga in på hemsidan med den e-postadress jag använde och jag får heller inga svar via e-post. Några andra kontaktuppgifter finns inte.
Nåväl, utöver detta önskar kreditkortsföretaget kopia på beställningsbekräftelsen samt kopior på e-postkonversationen. Dessa uppgifter har jag och imorgon ska jag ringa dem för att få reda på hur de vill ha dem till livs. Spännande fortsättning följer.
Passade samtidigt på att kontakta Telia kring vilken kompensation som kommer att utgå till oss luttrade IP-telefonikunder som saknat möjlighet att ringa i flera omgångar den senaste veckan. Vi får se vad det kan vara värt för Telia att fortsatt ha glada kunder.
Läs även andra bloggares åsikter om Bank, Kredit, Etik i ekonomi, Bedragare, intressant?
- Hämta länk
- X
- E-post
- Andra appar
Kommentarer
Skicka en kommentar
Välkommen att kommentera här på bloggen, inget går upp emot en levande dialog. För att göra det så enkelt som möjligt men samtidigt bibehålla ett skydd mot anonymitetens nättroll krävs nu inloggning för att kommentera.
Kommentarer kräver registrering, exempelvis hos Blogger, Google, Yahoo, Wordpress eller annan OpenID-leverantör.
Håll en god ton i kommentarerna, respektera övriga kommentatorer och läsare samt håll er till ämnet. Brott mot svensk yttrandefrihet, hets mot folkgrupp, uppmaning till brott eller personliga detaljer om privatpersoner och uppenbar reklam kommer att raderas.
En del kommentarer identifieras automatiskt som spam och dyker därför inte upp förrän de avspammats. Ha tålamod!
I övrigt undviker jag att censurera så det är kommentatorns ansvar för innehållet som föreligger.
http://www.telia.se/privat/aktuellt/artikel?item=56fbd57e-20dd-47d3-aefb-209ef6754338
SvaraRaderaTack för länken. :)
Radera